zsig Creative Commons License 2002.01.22 0 0 31
Az IC-röl annyit, hogy egy kalap sz.r ahhoz képest, ami volt. Régen. Debrecen 2.15 perc, Szeged 2.07, Pécs 2.26, Miskolc 1.48. Na, most hasonlitsátok össze a mostanival. Minden uborkafánál megállnak, hányadék kalauzok. Gyorsvonat esetébe nagyján, de ezért 400 Ft-ot pengetni elég vad. Na, meg a másik: ujsiban irják: Nőtt az IC utasok száma!! Húúú, nagyon nagy ügy, mivel mással nem lehet utazni, mert vagy csatlakozás nincsen hozzá, vagy rossz időben megy (Pl. Első vonatok Kanizsáról és Szombathelyről Pestre későn érnek föl.). A legújabb dili, hogy csak külön rendletre mennek, ezek meg minden lepukkant állomáson jó tizperceket várnak keresztekre. Az Ic-vel nincs addig bajom, amig ki nem ütötte a gyorsokat. Legyen IC, menjen vele, aki akar, legyen gyors, HADD MENJEN VELE, aki akar. A gyorsvonatokat a MÁV tudatosan fejleszti vissza, ld. egy nyári Vasutas hirlap cikke. A gyorsokból sebesek, Az IC-k is minendhol megállnbak nemsokára: élő példa Pécs-Bp. (Szentlőrinc, Sásd, Dombóvár, Sárbogárd). Na jó, betettek egy nonstopot, azt viszont Rapiddá akarták tenni, de nem merték, mert nagy lett volna a ribillió.
Magyarul gyorsvonat.