lore Creative Commons License 2002.01.21 0 0 5641
korzo,
az ESP-hez ket dolog:
-az atlagjuzer jobb ha alulkormanyozott autoban ul, az csak tolja kifele az orrat, mikozben lassul. Ha egy tulkormanyzott (tolja a feneket) autoban ul, nehezebb feladat megfogni...
-ugy latszik az ESP-k kozott is lehet kulonbseg, az altalam probalt audiban teljesen semlegesse varazsolta a kanyarvetelt, igaz a quattronak koszonhetoen az elotte sem volt rossz :-) Lenyeg, nem lett alulkormanyozott az auto.

ABS-hez: astra-ban es megane-ban? Hiszen azokban viszonylag modern ABS van, az osszes kereket kulon-kulon fekezik (volt vmelyik utso szerias escortban olyan ABS, ami csak az elso kerekeket szabalyozta, gondoltak a hatsokra ugyis ott a fekeroeloszto :-), nekem nem tunt (astra) rossznak! Amugy persze, egy csomo esetben sokkal hosszabb a fekut, sot, soha nem is lehet rovidebb, ez fizika. De az emlitett modellek nem kivetelek...

A Saab es a vezetesi elmenyes ESP-je: egy csomo olcsobb autot gyarto kommersz autogyarnak sokkal nagyobb kerete van ilyen ihajcsuhaj ESP-t finomitgatni (amit szerintem csak szoftveresen kell, agyontesztelgetve), ne higgyuk, hogy csak a Saab. Persze ott a GM, de nem a Saab a szeme fenye (sajnos)...

lore

Előzmény: korzo (5635)