GRoman Creative Commons License 2002.01.21 0 0 222
Jo reggelt!

Igen, de az engem erdeklo tipusok, illetve evjarat eseteben a 20% is sok, hogy mar ne nagyon erje meg a magyarorszagi arakhoz kepest. 1.6-osnal nagyobb gepet csak a loerokiralysag miatt vennek, azt viszont itt a gepjarmuado-rendeletek eleg kemenyen buntetik. (A 146 1.6 TS atiratasaert meg 5 evesen is 300 Eur-t kene fizetnem, mert pont egy kicsit erosebb, mint 86kW.)
Fel evig a tulajdonodban kell lenie az autonak, erre az idore kulfoldi gepjarmuadot es biztositast kell fizetned (es nem biztos, hogy erdekli oket, hogy otthon B10-ben vagy). A vegere nem biztos, hogy megeri, ha nem kell mindenkeppen az auto a kulfoldi tartozkodas idotartama alatt is.

Atneztem az "offline" hirdetesi ujsagokat, de begepelni mar nem volt idom, majd holnap teszem kozze az tallozas eredmenyet. (Brutal Alfa ezuttal nem volt, eppen nemreg dobtam ki azt a szamot, amiben egymas alatt volt a Q4 meg a V6TB, olyan arakon, hogy nem hittem a szememnek. De GTV van minden kereskedonel legalabb egy...) A kulonbseg abbol adodik, hogy a Neten foleg kereskedok hirdetnek, akik a maguk hasznat is rateszik. A kulonbseg foleg a regebbi autoknal, a 3000 Euros kategoriaban nagy.

Nekem is lenne egy kerdesem: Angliaval kotottunk szabadkereskedelmi megallapodast? (Mert a penzugyi unioba nem leptek be.) Magyarul: A Rover EU-s szarmazasunak minosul vamolas szempontjabol?
Mert az errefele meg olcsobb, mint az Alfa, az is eleg egyedi gep, es annak is eleg jo fajlagos teljesitmenyu motorjai vannak (de csak annyira, hogy az 1.6-os pont 85 kW-os :-)) Ugyanez Svedorszaggal, illetve a Sabbal, es meg azt lenne jo tudni, hogy melyik japan gyartok Europaban keszulo modelljei tekinthetok EU-s eredetunek. (Remelem, nem sokan jarnak erre a torzstopicaimbol, kulonben hamar ramsutik az "arulo" nevet... :-))

Előzmény: lfidrich (218)