szistipisti Creative Commons License 2002.01.20 0 0 713
OK knbm!

Szerintem se a kereskedő a hibás az alkatrész hiányért, de ez akkor sem van így rendjén. Két hónapja nincs alkatrész. Mi van, ha valami létfontosságú hiányzik? Meddig tart ez az állapot? Mit tegyek, hova forduljak? Nekem jár az ülésfűtés, fizettem érte és nem keveset. Szeretném élvezni a hatását, még a tél folyamán. Arrol nem is beszélve, hogy erre az ügyre rá ment már 2 nap szabim, mert 1 nap megállapították a hibát nem rég próbálták a jobb oldali fűtőszálat betenni baloldalra, ami nem sikerült, az isten tudja mennyi telefonszámlám, úgy, hogy a türelmem fogytán ideges vagyok, és nem biztos, hogy nem fogok a fogyasztóvédelemhez fordulni. Az is lehet, hogy kártérítés is jár, bár nem tudom, hogyan érvényesítsem. Az meg megint csak kérdés, hogy hogyan lehetséges, hogy négy ülőlapból mind a négyben hibás a fűtőszáll? Ez egy műszaki ember részére elég hihetetlen, hogy technikai oka legyen. Talán az én autómból javítottak más autókat?! Vagy szerinted mi a magyarázat? Két ülőlap, két háttámla, mindeggyikben hibás a fűtőszáll!!!

Előzmény: knbm (712)