Stern Creative Commons License 2002.01.19 0 0 1487
Hi!

Akkor jól tippeltem a szelephézagra. Én a sajátomat is éhezőművészre alakítottam; mivel igazán alapjárati dúsítás nincs, csak az egész rendszer dúsításával lehet az indítási gondokat orvosolni, azt meg nem akarom. Nekem csak akkor vacakol, amikor elsőre indítom egy nap, utána 6-10 óra állás után is jó, és amikor rossz, akkor is 2-3 percig tart.

Az, hogy nem halad hidegen az autó, az szintén fenti okok miatt van, az automata váltó nem fullasztja le, hanem folyamatosan kupplungol ilyenkor. Detto ugyanez nálam, amíg nagyon hideg, és kihagy, 1m/5mp a sebessége. De ez csak 15-20 m-ig tart, utána beindul mind a 4 henger. Ha dúsabbra állítanám, pöccre indulna, de nem fogom.

Váltó olajat, szűrőt, diffi olajat, szervó DTF-et, szervószűrőt, motorolajat+szűrőt cseréld le, ha nem tudod, az előző tulaj mikor tette ezt.

Cseréld le rotort, kábeleket, osztófejet, ez is segít. De ez sem olcsó, ahogy a folyadékok sem.

Stern

Előzmény: DT 20-61 (1486)