Balo Creative Commons License 2002.01.09 0 0 1442
Hali!

Stern sokmindent elmondott. Mi a 300D-t 325 e HUF-ért vettük, motorgenerál és lakatolás nélkül. Ez sajna előbb vagy útobb utolér. Felújítottak átlag 5-600e HUF-ról... és ide negyon sokminden elférne, hogy MMM.

A motor: a Diesel legjobb tesztje, hogy hogyan indul hidegben. Mondjuk -5 fokban (nézd meg az olajat, hogy hí vagy sűrű). Ezt nehéz egzaktul elmondani... próbáld azt nézni, hogy izzítás után hány fordulat után "ugrik be" a HIDEG motor s, hogy mennyire nehézkesen (az alapjárathoz gázt is kell adni, nagy hidegben nem is keveset, de ha kiparafinosodott a gázolaj, az félre is vezethet). A legjobb, ha kompressziót méretsz (Pl.: Best Autószervíz XV. ker. - bár nem a legolcsóbb), ill meleg motornál mennyire "kopog". S végül rakottan (4 fő) emelkedőn "mennyire" akar menni ill mennyire kormoz. Egy parkolóban körözgetve a leglejártabb motor is megfelelőnek tűnik.

A karosszériánál hajtsd fel a szönyegeket ill nézd meg a lemezillesztéseket. Az alsó küszöbökön vannak gumidugók (oldalanként 2 db), amik ha eltömődnek a küszöbben áll a víz, ezt is érdemes megnézni.

Ha autómata váltó az külön történet...

Így hirtelenjében ennyi jutott eszembe...

Előzmény: Szeptember12 (1440)