atompyka Creative Commons License 2001.12.29 0 0 344
HT:

Nem tom, a WR+-nál hogy van, az enyémnek annyival rövidebbek a fokozatai a 2WD-nél, hogy gyaklag azonos a gyorsulásuk, asszem hivatalosan 1 secen belül van a diffi. A végsebje 10-zel kevesebb, ez viszont csak annyiban zavar, hogy a 140 utazómnál jobban pörög. Viszont az M1-en nem lassul ott 140-nél, 5.-ben, ahol a régi "elsőst" 120-nál vissza kellett tennem 4.- be, hogy ne lassuljon le jobban. Tény, hogy a fogyin látszik, 8,25 50Mm alatt az átlag, de a 4WD adta kipörgésmentességet szinte minden elindulásnál kihasználva, 140 pályás utazóval (4500/perc). Én is úgy vágtam bele, hogy lehet, többet nem kell ilyen, de most ott tartok, hogy ha tehetem, többet nem kell 2WD. Még annak ellenére is, hogy max. 10 nap/év, mikor ténylegesen a továbbhaladást biztosítja a 2WD-vel szemben. Ezzel biztos nem jársz úgy, mint haver, mikor 3.-ban(!) előzésnél a jégen kipörgött az elsője, és az árokban landolt.

Üdv!
Tom

Előzmény: HT (342)