_Marcell_ Creative Commons License 2001.12.16 0 0 topiknyitó
Nemreg sikerult patkaznom egyet, amitol a bal elso kerek hatratolodott, szervizkereken elmentunk a futomuveshez. A futomuves kicserelte a felnit, gombfejt, trapezt. Az autoval mostmar lehet kozlekedni, de a kormanyzas nem az igazi. Elvileg a szervonak koszonhetoen nagyon konnyu kormanyozni a Ventot, de amiota megtortent a patkazas a kormany erosen szorul a kozepso allasaban. Ha eltekerem a kormanyt mondjuk 180 fokkal siman fordul, (erzem a szervot). A szervizben azt mondtak a kormanymu is kapott, ennek koszonheto a szorulas; kozlekedhetek vele, de csak ovatosan, elofordulhat, hogy egy kanyarodas kozben az auto majd nem igen akar kanyarodni.
A kormanymu cserelese igen koltseges dolog, igy varnek vele par hetet/honapot. (Persze igy csak nagyon lassan es ovatosan megyek vele!) Hozzaertok velemenyet varom az ugyben, szerintetek valoban a kormanymu deformalodasanak vagy enyhe toresenek koszonheto a szorult kormanyzas? Korulbelul mennyiert kaphatok 1994-es VW Vento-mhoz kormanymuvet? A futomuves szerint bontobol 20-30 ezer forint korul hozzajuthatok, de ha a markaszervizben vennem, akkor ugy 150-200 ezer forint lenne.

(Mostmar kezdem megszokni a nagyobb erot igenylo kormanyzast, de rendkivul zavaro, hogy kozepso allasban szorul, mig, ha egy kicsit tovabb tekerem 150-180 foknal a kormanyt hirtelen folyekonnya valik a kormanyzas, igy gyengeden kell csak tekerni...)