marcis Creative Commons License 2001.12.06 0 0 213
Hali!

A Gordonokhoz zárásként annyit tennék hozzá: mikor megkérdezték # 24-et, hogy utána miért csinálta amit csinált, ő ezzel kezdte mondókáját: "I was a man." - Ja kérem, ha ez így megy. :)

Más. A Melling Racingnek továbbra sincs szponzora (# 92 Dodge), a Kodiak visszavonulót fújt. Mark Melling leállíttatta a munkát, Compton maradna, de ez most édeskevés... (Compton 2 pole-t is szerzett idén, mindkettőt Talladegában.)

Ron Hornaday Winston Cup pályfutása is veszélyben van: A. J. Foyt nem akarja őt 2002-ben. Csak most szóltak neki (eddig szerződése volt), hogy nem kell, de a főbb helyek már foglaltak. Érdekes összehasonlítás Harvick és Hornaday pályafutása (bár majd 20 év van köztük, de ezt tegyük félre): mindketten indultak a Winston West szériában, Hornaday volt a jobb. Mindketten vezettek a Craftsman Truckban, Harvick egyetlen versenyt sem nyert, Ron nemcsak futamokat, de bajnokságokat is (az utolsót '98-ban). Mindketten vezettek a Busch szériában, ahol az év újoncai lettek. Aztán a Winstonban Harvick nyert Atlantában, míg Ron általában "back marker"ként küzdött a 14-es autóban. Pedig jó pilóta. Kíváncsi lettem volna Harvickra a Conseco Pontiacban... Egész évben 1x volt versenyképes az autó: 9. lett Las Vegasban, ám az év végére már el sem tudtak rajtolni. Ron a vállán vitte Foyt csapatát, nem az ő hibája, hogy sikertelenek voltak. Ez van.