Sziasztok !
Bennt voltam a műhelyben megnézni a motort lekapott hengerfejjel. Megnéztem a hengert milyen vállas. Újjal érzékelve szerintem kb 02, 0,3 tized lehet, persze oldalanként. Beleontott a hengerbe a szerelo egy kis petróleumot, próbálni mennyire ereszti el. Hát rendelsen lefolyt a dugó mellett.
Én a felújítás mellett vagyok.
CSF-805: sajnos eszi az olajat.
Kompresszió: az AUTODATA 24-28 ?? a kompreszzió , persze kérdés a 24 a minimum mint gyári új vagy a "normális" működés minimális értéke.
Vagyis: megcsináltatom a felújítást. A vége 310 eFt lesz mindennel együtt:
kb 40 a gépműhely munkadíj (fűzve), anyaggal együtt 230 (ebből csak a Mahle dugó 100 eFt)
szerelőnek 60 eFt
olaj, víz szűrők stb 20 eFt.
Két hét alatt elkészül.
Amiért megcsináltatom:
Én ezt az autót nem akarom eladni, vagyis előbb vagy utóbb ugyis ide jut.
Bízom benne, hogy az eredmény egy tényleg megbízható és erős motor lesz.
Köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Jenő