eger.jeno Creative Commons License 2001.12.06 0 0 1313
Sziasztok !

Bennt voltam a műhelyben megnézni a motort lekapott hengerfejjel. Megnéztem a hengert milyen vállas. Újjal érzékelve szerintem kb 02, 0,3 tized lehet, persze oldalanként. Beleontott a hengerbe a szerelo egy kis petróleumot, próbálni mennyire ereszti el. Hát rendelsen lefolyt a dugó mellett.

Én a felújítás mellett vagyok.

CSF-805: sajnos eszi az olajat.

Kompresszió: az AUTODATA 24-28 ?? a kompreszzió , persze kérdés a 24 a minimum mint gyári új vagy a "normális" működés minimális értéke.

Vagyis: megcsináltatom a felújítást. A vége 310 eFt lesz mindennel együtt:

kb 40 a gépműhely munkadíj (fűzve), anyaggal együtt 230 (ebből csak a Mahle dugó 100 eFt)

szerelőnek 60 eFt

olaj, víz szűrők stb 20 eFt.

Két hét alatt elkészül.

Amiért megcsináltatom:
Én ezt az autót nem akarom eladni, vagyis előbb vagy utóbb ugyis ide jut.
Bízom benne, hogy az eredmény egy tényleg megbízható és erős motor lesz.

Köszönöm a segítő hozzászólásokat.

Jenő