knbm,
Kösz a választ, az elektromos részt illetően közben már sikerült megtalálnom korábbi hozzászólásaid is, melyek szintén tisztázták a dolgot. Laikusként azért tettem fel ezt a kérdést, mert a szalonban, ahol érdeklődtem a kocsi után, erre vonatkozóan nem igazán tudott (vagy akart) az értékesítő felvilágosítást adni, s csak a PUG club brossúra utolsó oldalán levő cikk alapján szereztem tudomást az új busz rendszerű elektromos rendszerről. Másodlagos elektromos kütyük terén tényleg csak a kocsi védelmére szolgáló immobiliser miatt gondolkodtam el ezen, mivel jelenlegi kocsimnál is azzal kezdték annakidején, hogy keressek egy gyártófüggetlen immót a gyári fixkódos mellé, ha minimálisan védeni akarom a kocsim. A 307-ről kapott prospektusban nemigen találtam információt, hogy a verda önvédelme milyen szintet képvisel. Azt kivettem eddigi hozzászólásaitokból, hogy van a kocsiban ugrókódos immo, de ha jól értettem riasztók között, ami az immóval szintén szót ért, a "gyári" jelző csak annyit takar, hogy némely gyártó a kütyüjéhez fejlesztett 307-es specifikus digitális interface-t, de a beszerelés nem a gyárban, hanem a szalon barkácsműhelyében történik ?
Amit az 1,4-es motorról irtál meglep, itt Vácon a szalonban azzal kecsegtettek, hogy már kész van, valahol már be is mutatták, paramétereiről csak annyit tudtak hogy kb. 90 lovas lesz, nyomatékgörbe, más fontos jellemzőről semmit.
Sajnálnám ha tényleg csak jövő év végén válna ez a motor, illetve a 4 ajtós kaszni elérhetővé, nyáron már mindenképpen egy légkondis új kocsival szeretnék útra kelni.