nasfayzoli Creative Commons License 2001.11.25 0 0 4909
Sziasztok!

MiSaab: tenksz, most télleg igen boldog vagyok vele :)
Svájcból került Magyarországra, a Popovics egy ismerôse hozta be. Egy tulaja volt végig
(legalábbis a hozzá kapott papírokból így látszik), szervizkönyv vezetve egészen addig, míg
a váltó bele nem tört az autóba úgy 205 ezer km tájékán. :) Ekkor a tulaj nem csináltatta meg,
hanem beszámíttatta egy újautó árába, ez meg egy kereskedésben állt majd' egy évet, míg a
földink el nem hozta, és idehaza Érdden meg nem javítatta. A svájci álldigálás közben valaki
leszedte róla az Aero-spoilereket - amiket az autentitás miatt sajnálok, de optikailag
(egyelôre) nem hiányzik -, úgy kétszer nekitolattak valami platós járművel, meg az ajtót is
nekinyitották valaminek. Igy van rajta három távolról nem szembeötlô, de közelebb lépve
ronda esztétikai hiba. A fényezést Szikszainál festékvastagság-mérôvel megvizsgálták, és
egyetlen helyen találtak újrafújt részt: a bal hátsó sárvédôn. Karosszériamunkának viszont
abszolút semmi nyoma még a környékén sem, így szinte biztosra vehetô, hogy az is csak
valami karc lehetett, és a márkaszervízben fújták újra. A belsô tér is igen jó állapotú (lenne),
viszont irdatlan mocskos és Szikszai által is alátámasztottan sokkal jobban zörög, mint
kellene neki. A fakormány és fa váltógomb hihetetlenül prosztó benne, azt is ki kell cserélni.
Jövô héten küldöm külsô-belsô kozmetikai ápolásra, olyan szép lesz, mint új korában. :)

Egyébként az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem kevés pénzt fizettem érte (nem, nem írom
be a fórumra, hogy mennyit :), de nekem szinte pontosan egy ilyen autó kellett: utolsó
szériás, karambolmentes, fekete színű T16S kupé. Ez pedig igen nagy ritkaság, nagyon-
nagyon kevés lehet belôle idehaza, muszáj volt lecsapni rá. De nemcsak ezért: idén nagyon
komolyan megszigorították ezt a behozogatósdit, és ennek az autónak a papírjait is 10 (TIZ!)
hónapig tartott egyedileg (!) elintézni. Igy aztán még jobban örülök, hogy megkaparinthattam
egy ilyet.

BlackStar: aszittem, Neked már lett közben valami idôsebb példány! Eszerint még mindig
nem? Sebaj, azért a jó öreg 2107 sem egy rossz darab! :)

üdv,
Zoli

'91 900 T16S (még mindig: végre! végre! :)