kola23 Creative Commons License 2001.11.22 0 0 416
Sziasztok!

Csak úgy általánosságban tenném hozzá az elhagzott vevőszolgálati kritikákhoz, hogy véleményem szerint az elnevezés mindent elmond. Csere autó vagy nem, hibás teljesítés vagy nem a vevő érdeke az elsődleges. Mindezt nyugodtan, higgatan és meggyőzően kell bizonyítani, még akkor is, ha ezzel nem a vevő elképzelése szerint megoldást kínáljuk (tehát nem tudunk csereautót biztosítani).

Az az ember, aki erre nem képes az ne menjen vevőszolgálatra dolgozni, sőt olyan helyre sem ahol találkozhat a Vevővel!

A konkrét esethez hozzászólva csak annyit említenék meg, hogy az elektromos tükör kézzel való állítgatása a "nem rendeltetésszerű használat" kategóriájába tartozik, és ha eltörik vagy kiakad az ebben az esetben már nem garanciális probléma. Nem hiszem, hogy ezt bárkinek is fel kellene vállalnia.