knbm
2001.11.21
|
|
0 0
411
|
Az első pontról annyit, hogy igaz is lehet, de nem jelenti automatikusan azt, hogy az ügyfél ezzel visszaélve emberileg és szakmailag semmibe veheti. Magyarul nagyon sok ügyfél azt hiszi, hogy a másikat a seggéből rángatta ki.
Hangsúlyozom, hogy nem az itt említett konkrét esetről írok hanem az általad említett mondatról általánosságban.
A konkrét esetben a vevőszolg vezető nem jól reagált, de hozzáteszem hogy ha aznap már több olyan esettel találkozott ahol kárpitbolha, kesztyütartó zár vagy épp tükör..... stb miatt akartak csereautót kérni akkor ( emberileg talán érthető ) de szakmailag akkor sem. Ugyanez igaz az ügyfélre is aki jól feltunningalja magát és néha át sem gondolja miért cirkuszol. Hiszen mindannyian emberek vagyunk és hibázhatunk. |
Előzmény: Az Utolsó Európai (407)
|
|