knbm Creative Commons License 2001.11.21 0 0 411
Az első pontról annyit, hogy igaz is lehet, de nem jelenti automatikusan azt, hogy az ügyfél ezzel visszaélve emberileg és szakmailag semmibe veheti. Magyarul nagyon sok ügyfél azt hiszi, hogy a másikat a seggéből rángatta ki.
Hangsúlyozom, hogy nem az itt említett konkrét esetről írok hanem az általad említett mondatról általánosságban.
A konkrét esetben a vevőszolg vezető nem jól reagált, de hozzáteszem hogy ha aznap már több olyan esettel találkozott ahol kárpitbolha, kesztyütartó zár vagy épp tükör..... stb miatt akartak csereautót kérni akkor ( emberileg talán érthető ) de szakmailag akkor sem. Ugyanez igaz az ügyfélre is aki jól feltunningalja magát és néha át sem gondolja miért cirkuszol. Hiszen mindannyian emberek vagyunk és hibázhatunk.
Előzmény: Az Utolsó Európai (407)