BlackStar Creative Commons License 2001.11.12 0 0 4807
Axa,
Wazz... Gratula! :))
ennyi jó ótód legyen már, hát ez nem igaz :))

Figyu... utánanézek a dolognak, de szerintem nem ez az első széria turbós autó (mert az szerintem a kockalámpás, 3ajtós, CC hátú, INCA felnis (vagy aztek vagy mi :)) )), hanem ez az utolsó, repi 99-es széria. Olyant is halklottam már megpendíteni, hogy ebbe B-motort szereltek, aminek rövidítve volt a gyuszielosztója (értsd: megdizájnolták a könyékét, hogy elférjen :) ).
Egyébként ezekről gőzöm sincs, egy dán SAAB honlapon láttam ezt így említve. De itt egy kép egy, a már említett, uccsó széria 99-esről:


A gyájteményem szerint ez az első,. 1977-es SAAB 99 turbó


Ja, azért bonyolíthja a dolgot, hogy a 99-eseknek a korai változatain volt csak ez a keskeny propelleragyú hűtőpmaszk, a későieken meg már a 900-as első szériája kinézetű maszk volt... Ehhez képest az új szerzeményeden meg vékony nózi van, pedig a képek szerint az elaső turbóson már a szélesebb volt... Hmmm... A fene se ismeri ki magát ezen... Megkérdezem Laci bácsit... :))

Még egy szép 99-es (na nem mintha lenne nemszép is :)) )


Ja... Előremegfontoltszándékú irigykedéselőidézésért azonnali nekemnincsmegképekküldésre ítéllek... Az ítélet jogerős. De. :)))

Előzmény: egoaxa (4799)