we.n Creative Commons License 2001.10.29 0 0 159
cyen: Alapvetően máshogy kell nézni a poligonszámot, perpixel shadinges modelleknél, főleg ha az árnyékolást nagyobb felbontású mesh alapján számolja.

Ez nem csak bump mapping kérdése, egyszerűen nem kell több, mert ahogy Laa-yosh is említette, így is jobban néz ki, mint egy 10000 poligonos modell vertexenkénti árnyékolással.
csinálhattak volna hagyományos módon tízszer több poligonból lévő emberkéket, bírta volna a gef3, valószínűleg nem véletlen döntöttek ennél.

Az effektív poligonszám (amilyennek látod) valahol az 1500 és a 250000 között lesz, a kontúrok relatíve szögletesek, viszont ami 2benne" van, az olyan, mint a 250000 poligonoson.
(hiszen amit szemből látsz, az csak az árnyékolás, és az 250k-ra van kiszámolva)

mindenesetre ami a videóban volt modell, jobban nézett ki és részletesebb volt, mint eddig bármilyen más játékban.

(ja és szerintem még így is több lesz ez bőven, mint 1500, majd ha Carmack mondja, akkor el lehet hinni)