sympatex Creative Commons License 2001.10.27 0 0 topiknyitó
Egy idézet a mobillogo vendégkönyvéből, méghozzá a visszafogottabbak közül:

"Tisztességtelen piaci magatartás, a vásárlók szándékos megtévesztése, kis jogi csűréssel csalás. Ezeket korrigálni kellene. Nagyon egyszerűen lehetne, nem kerül munkátokba: írjátok ide, hogy az első gomb megnyomásának lehetőségéig hány forintot kell kifizetni a telefonba lukat beszélő "útmutató" miatt. Pénzt már kaptatok tőlem, de azért a pénzért én még nem kaptam semmilyen szolgáltatást. Kérem a szolgáltatást, vagy vissza a pénzt!!! Ja, hogy nem vártam eleget? Akkor a kérdésem: MENNYIT KELL VÁRNI? Mennyibe kerül a szolgáltatásotok??? Ne azt mondjátok, mennyibe kerül percenként a telefon, hanem azt, mennyibe kerül nekem MINIMUM egy logo letöltése? Ezt a szolgáltatást hirdetitek, nem?"

Nem tudom, hányan próbáltátok már operátorlogó szerkesztésre és letöltésre ezt az oldalt. Én próbáltam, de nekem is csak pénzt költeni sikerült, mivel féltem, hogy még jópár percig beszél majd a "hang", leemelve akár ezer forintot is a telefonszámlámról. Vagyis a fenti hozzászólással igencsak egyetértek, ez tényleg átverés.

Az internet egyrészt a szabadság szimbóluma is, ebbe akár még az is beleférhet, hogy az átverés is szabad, aki hagyja magát, magára vessen. Mégis felmerül a kérdés, hogy miért lehet ilyesmit nálunk megcsinálni és miért nem lehet nyugaton. Vajon ez egy etikailag önszabályozó rendszer (odakint), vagy máshol jobban működnek az érdekvédelmek, az ellenőrzések és esetleg a szankciók? Várom a véleményeteket, illetve az esetlges, fenti céggel kapcsolatos tapasztalataitokat, akár negatív, akár pozitív..:)