Törölt nick Creative Commons License 2001.10.27 0 0 1196
1. Erről ugyan nem a buszsofőrök tehetnek, de szvsz f@szság volt végállomásnak nyílvánítani az Almásháza utca torkolatát: A "heti-hati" mindig is körforgalom volt, több évtizeden át remekül funkcionált így, és nem kellett feleslegesen álldogálni 5-10 perceket csak azért mert vmelyik okos ember "odafent" kitalálta, hogy a "falu végén" a buszmegálló legyen "végállomás".
2. Ha a főv. mondja meg mi legyen, akkor nem csodálkozom: Rákosliget-Csaba az 50-es években lett Bp-hez csatolva, addig remekül funkcionáló helyek voltak, saját bírósággal, postával, erős civil szférával. A csatolás után központosítottak minket, elvették az önállóságunkat, _és_ ugyanekkor a főváros mostohagyerekeivé váltunk.
A főváros kolocként kezel minket, mi pedig az adónk nagy részét elveszítjük mert "támogatjuk". Nagyszerű.

Én egyébként visszakanyarodnék az alapkérdéshez, mert még mindig nem tudom milyen hatáskörbe tartozik:

Ha már egyszer a garázsmenet menetrendszerint indul (induljon üsse kő) hogy lehetne elérni azt, hogy fussa körbe ligetet utoljára?

Komolyan mondom, ha lenne persely a sofőr ajtaján, vagy lehetne garázsmenet-rákosliget kieg. jegyet venni, megvenném.

Valami ötlet?

Előzmény: RodrigeZZ (1192)