Blinyo Creative Commons License 2001.10.24 0 0 237
Sziasztok!

Elég elkeserítő, hogy ennyi hibával találkoztál.. Én eddig csak egy hibával találkoztam, az indexkar mechanikája eltört, így most szervízben pihen, amíg meg nem jön az alkatrész..
Egyéb hibajelenség eddig nem jött elő, viszont nagyon zavarnak a megmagyarázhatatlan zörgések, igaz nincs sok, és nem hangosak, de vannak. Pl. a hátsó biztonsági övek csatjai hozzáérnek menet közben az ülés melletti kemény kárpit borításnak, és zörögnek..

A riasztókkal kapcsolatban engem is lebeszéltek a gyári berendezésről, az okok leginkább azok amikről írtatok. Viszont ajánlottak bele Laserline 910-est, ami nem befolyásolja negatívan az elektronikát. Én ezt alapban upgrade-eltem egy 989-re, ami rendelkezik saját akksis riasztóval, belső térvédelemmel is. Teljesen bejött, eddig jól muzsikál..

Az olajcserékről azt az infót kaptam, hogy 2500 után célszerű 15000 km-ként bevinni olajcserére, hiába gyárilag 30e az intervallum.

Blinyo

Előzmény: fakezu (233)