'reggelt!
hát most mit mon'jak? :) nem erőmű, az ereje igazán 2500 felett jön meg, addig megyeget (vagy nem :) ), aztán érezhetően megugrik, és később, magasabb fordulaton (kábé 3500-4000, mert nem t'om pontosan, ilyenkor már erősen az utat figyelem :)) ) megint van egy erősítés részéről. Amikor lent van a fordulatszám, akkor el tehet tötymörögni vele, és normális keretek közt gyorsulni is képes, de nem szorít az ülésbe :)
Na, csak hogy a szívóst dícsérjem: egyik nap nagyon elnéztem egy kifordulást egy uccára, és éppen közelített egy dévú lajos, nem éppen ötvennel. Nem akartam feltartani (én votam a hülye, mert elszámoltam a sebességét, meg úgy a általában mindent :) ), és oda léptem neki. Nem mondom, hogy nem húzattam ki a dögöt, de a lajcsinak nem kellett fékeznie, mert hamar 60-felett volt az óra. Egy dolog ami zavaró lehet dinamikusabb vezetésben, az a váltó. Eleve hosszú az útja, nekem még ráadásul kicsit akad is :)
Nomeg az ótón sok dolog javítás alatt áll, nem szívesen nyúzom, amíg nem vagyok meggyőződve, hogy minden a helyén marad ilyenkor :)
A végsebesség pedig fura mód 150-155 fölé nem nagyon megy padlónál sem... :(
Azért a múltkori 2.3 Tteszt óta nem vagyok kicsit se oda a turboért... ;) De ha józan ésszel gondolkodom, ennyi bőven elég, ami most van jelenlegi helyzetemhez (persze, azért nézegetem a 2.3T-s 9000-seket... :)) )
maratham
marathon
thom