lalcus Creative Commons License 2001.09.16 0 0 4061
Sziasztok segítséget kérek.
Mint említettem volt, megvan a kékség. Működik, ma kipróbáltuk családilag hosszúban, rövidben, gyorsban és fordulókban....
próbaútvonal:Bp-Szentendre-Esztergom-Komárom-M1-Bp.
Nos 3 hibát tapasztaltam:
1. sajnos az autóban nincs rádió-magnó
2. Kiégett az egyik izzó a műszerfal mögött
3. A műszetrfal órája mikor bent ülünk megy. kivett slusszkulcsnál áll. vagy hasonló....

Ezekre kérek megoldási javaslatot:
kezdjük visszafele:
3. mi a fene baja lehet az órának? rossz bekötés??? Érintkezési hiba, avagy súlyosabb?
2. Hogyan tudok izzót cserélni a műszerfal mögött, a hangszóró-lyukból hozzáférek-e?
1. Mivel szeretnék belepakolni egy magnót, a bekötések érdekelnének: van 5 db megkülönböztethető csatlkozóvég:
(A). barna koax (antenna) egyértelmű, nem gond.
a többi madzag egy bogból jön: két külön csatlakozódugós végződéssel valamint 2x2 drót aránylag függetlenül.
ez utóbbik színre megkülönböztethetők:
(B). az első két drót barna és zöld,
(C). a második kettő piros és kék színű.

A csatlakozókba is más-más színű drótok mennek:
(D). 1. csatlakozó: nyolc drót megy 2x4-es formációban: egyik oldal: kék-piros-barna-zöld, vele szemben kékfehér-pirosfehér-fehér-zöldfehér színű kábelek. (okoskodásom szerint, ezek lehetnek a hangszórókhoz vivő drótok)

(E). 2. csatlakozó: 7 drót megy bele: egyik oldalon csak a sarkokhoz mennek madzagok: piros és szürke. velük szemben barnafehér, zöld és fekete, viszont a csatlakozó közepéhez is megy két fekete drót.

Nos kérdésem, hogy mit jelentenek a különböző szinek?
Mit hova kössek? Létezik ezekhez szakirodalom?
Előre is kösz!