206GTI Creative Commons License 2001.09.05 0 0 131
Egy hete még én is úgy éreztem, hogy napokkal vagyok a 307 megrendelése előtt, de miközben motortartó bakot cseréltettem már másodszor garanciálisan a 206omon a szerelő srác azt tanácsolta, hogy még várjak vele egy évet, hogy kinője a gyermekbetegségeit. Konkrétumokat nem tudtam belőle kiszedni, a 206 hasonló bajait emlegette csak és a végén természetesen ellőtte hogy ezt nem tőle hallottam.
A fa-alu betét cserére én is rákérdeztem és az alkatrészes elkezdte összeadoni az összegeket, de már a 60.000 forintos középkonzol betétnél megállítottam:)) Nem semmi, 60 rugót elkérni egy max. 1000 forintos műanyagért. És mivel 2 lityis benzines mocit szeretnék így még alus Presencet sem kérhetek mert abból nincs.
Voltam tesztvezetésen a két literessel. Kb. olyan a 307ben mint a 206omban a 110es 1.6os. Ebből arra következtettem, hogy az 1.6os az szvsz nem elég erős az 1200kg mozgatásához. Természetesen kipróbálom majd az 1.6ost és a HDI-t is.
A kocsit Premium felszereltségben venném így hozzáadtam a Presences 1.6os és HDI90 árához a Premiumos extrák felárait és a következő összegek jöttek ki,(természetesen a plüss, az első könyöktámaszok, a megvilágított piperetükrök és az állítható magasságú utasülés kimaradt, mert az nem rendelhető a Presencehez):
1.6 4.005.307 Presence + extra
2.0 4.300.307 Premium
HDI 90 4.505.307 Presence + extra
HDI 110 4.800.307 Premium
Szvsz a 2.0hoz hasonló dinamizmust a HDI110 szolgáltat és szerintem nagyon megkérik az árát, fél millát szerintem nem ér meg. Ez nekem kb. 80ezer km után térülne meg.
Azt tudtátok hogy a HDI110ben alapból van ESP?