OffTopiC Creative Commons License 2001.09.01 0 0 119
Kedves TAJPAN!


Szerintem nem túl okos dolog keverni a coca-cola-t a magyar történelemmel.

Szerintem nem tul okos dolog hogy a coca-cola marketing összekeveredik a magyar történelemmel.


A magyar történelem oktatása az iskolákban NEM marketing vagy PR-fogás hanem egy értékközvetítő feladat.

Ebben teljes mértékben egyetértek veled.

De...
Mint valamikor ezelőtt írtam számomra a magyar igazából egy magas mérce. Akkor lehet és leszek büszke magamra, ha valamit letettem az asztalra.


Az hogy egy politikai irányzat hangot ad azon véleményének hogy fontosnak tartja a nemzeti történelmet nem "lózung" hanem iránymutatás a vezetők részéről.

Az hogy egy politikai iranyzat ezt felhasznalva tipikus marketingfogasokra epit, az egy MASIK dolog.
En azt probaltam elmondani, hogy nem azt tartom bajnak, hogy az ember ebben, vagy abban hisz, henem azt, ha kritika nelkul mindent atvesz és elfogad. Mert bizony innentol kezdve a "coca-cola feeling" es a "magyar nemzeti erzes" a celszemeyl szamara tok ugyanaz.
Nezz korul most az orszagban! Beee -s pannon reklam! Mire epit? Osszetartozaserzest kelt, sajatos eletrezest nyujt, sajat fogalmakat teremt, kritika nelkuli elfogadottsagra vagyik.
Nem jo ha egy iteletet ugy hozunk masrol, hogy azt feltetelezzuk: a masik tok hulye, raadasul annyira hulye hogy meg a sajat inerciarendszereben is hulye es ongyilkos, irracionalis donteseket hoz, majd ebbol kiindulva bebeizonyitjuk, hogy nekunk mennyire igazunk van.
A topic szamomra nem arrol szol, hogy ki mennyire erzi magat jo magyarnak es mi teszi azza, hanem arrol, amit ez a "idegenszivu" meg hasonlo teljesen idiota es akarmit mondassz tipikus marketingfelfogasu, -indittatasu dolgok jelent.

Előzmény: TAJPAN (114)