McAtti Creative Commons License 2001.08.29 0 0 48
Az intézményi előfizetőkhöz: nem ismerek egyetlen céget sem, ahova MN járna, Népsz meg nem járna. Egyet ismerek, ahova járt mind a kettő, de egy éve az MN-t lemondták. Ugyanakkor legalább egy tucat céget (állam/önkorm/nem állami) ismerek, ahova a Népsz. jár, mint egyetlen napilap. Még a Népszavát ismerik az öregebbek, mint a "szagszervezetek" lapját - oszt jön a Blikk meg a Mainapikaki.
(Egyszer egy mhelyemen jött egy minden munkához tökéletesen impotens alak, egyhez értett, önmga "felépítéséhez". Marketing térre. Egyik legelső ügyködése az volt, hogy egy terméket a Magyar Hírlap mellékleteként terjesztett. (Kérdeztem, hogy miért nem Népsz, vagy MN? aszonta, mert a MH a legjobb. Nem firtattam tovább.)
Repülő: hát, próbálok igazságot tenni. Volt, hogy találtam kirakva MN-t, volt hogy nem. Volt olyan is, hogy MN csak egy-kettő volt, Dörmögő meg tizenkettő. Próbáltam szabályt felfedezni (járat, nap, időpont, cél...), de nem tudtam (egy halvány nyom: szerdán, TV músorral többször hiányzott). (Ráadásul abban sem volt rendszer, hogy mi van kirakva a kapuknál, mit tologatnak a repülőn...) Nyilván csakis azon múlik, akire rábízzák, hogy kiteszi-e, vagy sem. (Minthogy a nagy felzúdulást keltett MEH-es újságból sem én, sem feleségem egyet sem kaptunk. Osztán utánajártam, a házban sem kap senki. Talán a postás beszórja a kukába az összeset, ne kelljen cipelni? Elég ritkán józan, du. 5 körül szok' betámolyogni, úgyhogy nem hiszem hogy idegen lenne tőle egy kis deviancia.)

Attila