Törölt nick Creative Commons License 2001.08.08 0 0 6
Westelesként semmi panaszom az ügyfélszolgálatra. Az is nagyon elegáns és korrekt. Persze, itt is akadhatnak "gyenge egyéni teljesítmények", de nem ezt találtam eddig jellemzőnek (4 éve gyűröm).
És türelmesek. Egyszer elfelejtettem befizetni a díjat, rákövetkező hónapban simán, minden cécó és pótdíj nélkül befizethettem. Még "priuszom" sem lett, megbeszéltük az ügyfélszolgálatos csajjal, hogy van ilyen. Nyiván nem a személyes szimpátia miatt "nézte el" ezt. Ehhez képest pannonos cimborát 5 nap csúszás után lekapcsolták, majd párezerért visszakapcsolták, miután befizette a cuccost.
Térerőkről csak annyit, hogy sokkal többször tapasztaltam, hogy nekem volt, pannonosnak pedig nem. Nyilván, ez úgy jött elő, hogy amelyikünknek épp nem volt, az morgott.
Előzmény: Accord (5)