maczilaci Creative Commons License 2001.08.05 0 0 702
Mahart ügyben: Nagyon igaza volt a kollégának!
Amikor a Somlóvári Laci átvette a céget, volt Vele egy nagyon jó interjú a Népszabiban. Nem kell más, csak ezt elolvasni, és máris minden világos lesz. Mivel a hajózás csak viszi a lét, a kikötő viszont igen jól hozza, ezért csak ezt kívánják fenntartani! Sajnos kőkemény gazdasági tény, azok a cégek, akik a régi rendszerben épültek fel, nem versenyképesek a mostani piacon...
Ide tartozik a Lloyd, meg a DGT is, ugyanis az akkori kötött - szerződésbenn rögzített - tarifarendszernek ők voltak a legangyobb haszonélvezői. Mellesleg abban az időben "nemzetgazdasági okokból" mindkét cég jelentős állami spricceket kapott. Ma ez már megszűnt, piac van, és ott már a régi struktúrával nem lehet hajózni. Lásd Májer, az ő cége abban hasonlít a DGT-Lloydra, hogy vízen úsznak a hajói!!

Vissza a MAHART-hoz:
Azért ez elég szívszorító, hogy ide jutottunk, hogy egy fedélzeti tiszt ilyet mondjon...
Szóval ez eddig sem volt titok.
Ráadásul eladják a Központot is, mert az "csak" évi párszáz milliós bevételt hoz, ezzel szemben most azonnal kapnak érte 2-3 milliárdot az Andrew Vajnától...

Ja, MAHART közeli cég...
Hát nem találom ki, mert tényleg nem jut eszembe senki...
Mellesleg pont 10 éve jártam legutóbb MAHART környékén.

Előzmény: Rönó (701)