ManU Creative Commons License 2001.07.30 0 0 547
Most érkeztem haza, megpróbálok válaszolni.

V5
Tényleg nincs a 156-osban ESP. Mégis ő érte el a legjobb eredményt a '98 decemberében végzett "jávorszarvas-teszten". Többek között az akkori M3-as BMW-t előzte meg.
Én ugyan hasznosnak tartom a 3betűs rövidítéseket, az ABS-t kifejezetten szeretem, de egy sportos autónak nem biztos, hogy feltétlenül előnyére válik, ha az elektronika lépten-nyomon beleszól a vezetés élvezetébe.
Félre ne értsd, eszem ágában nincs bármelyik, eme bolygón levő autót fikázni, csak tartsuk meg a realitásunkat.
Ugyan nem akartam leírni, de megteszem. Nem szeretek közúton versenyezni, a lámpától-lámpáig tartó sprinteket általában kerülöm, de áprilisban már sokadszorra olvastam el ezen beírásodat, s elhatároztam, hogy ha összekerülök egy 1.8T Leonnal, akkor megyünk egyet. Ennek vajmi kevés esélyt adtam, ugyanis az Integra az apámé, aki csak akkor adja oda, ha kell az én autóm (4 ajtó azé' rulezz!) neki szállításra.
Az első ilyen alkalom egy péntek estére esett, mikoris a barátom szülinapját ünnepeltük, aki szintén Integra tulaj. A Villányi felől jövet (fehér és fekete Integra egymás után), a TF-nél utolértünk egy ezüst színű 1.8T Leont, messziről felismertem, az apró dupla kipufról.
Ő állt középen, mi meg a két oldalára, első sor. Egy roppan konszolidált 25 év körüli srác ült benne, mellette a barátnőjével. Lehúzom az ablakot, ő is. Megdícsérem a gépét, s megkérdeztem volna-e kedve egyet menni a következő lámpáig. Azt hitte viccelek! Jó fej volt, s mire sárgára váltott a lámpa, kilőtt, mint a golyó. Kb addig mentünk együtt, míg be nem kapcsolt a VTEC (6500), ő nem sokkal később váltott 2-esbe. Mire hármasba tettem, már kb 2 autóhossz volt a különbség az Integrák és a Leon között, a japánok javára. Utána már nem is nyomta. A Márvány utcánál még elismerte az Integrák hangját, én meg tisztességből a turbo fütyülését.