Törölt nick Creative Commons License 2001.07.25 0 0 354
a) is. De elképzelhetetlennek tartom, hogy szagirodalom tanulmányozása nélkül megtanulja a tárgyat. A jegyzet csak szamárvezető lehet, aki nem jár órára (sajnos nálunk nem kötelező, csak a gyakorlat), az ne tudja megcsinálni a vizsgát!
Oktatói feladat.

b) nálunk ezt a tvsz rendesen szabbályozza, szerintem bárhol megoldható. A HÖK verje ki a a kari tanácsból
HÖK és a Kari Tanács feladata.

c) rossz! a telefon és az sms felesleges technikai személyzetet és időt köt csak le. Interneten keresztül történjen a jelentkezés
Egyetemi informatika központ feladata.

d) szerintem meg igen, sőt sokkal keménnyebben kellen fellépni a hallgatókkal szemben, mert a szélsőséges liberalizmus miatt teljesen elpofátlanodtak és átverik a jóhiszemű oktatókat, akik a megfelelő informatikai háttér, a nyilvántartás elavult rendszerei miatt már nem tudják ellenőrizni (de nem is a feladatuk), hogy pl. egy hallgató egyáltalán felvehette-e a tárgyat és vizgsázhat-e belőle
Kari tanács feladata. Informatika központ feladata.

e) az órarendet nem a tanár, hanem a dékáni hivatal készíti. Sajnos nem a tanarak, hanem a diákok azok, akik eszelős módon átszabják, fittyet hányva arra, hogy a tanár egyszerre csak egy helyen tud lenne valamint arra is, hogy egy teremben egyszerre csak egyféle óra tartható. Természetesen a hallgatók soha nem tájékoztatják a változásról a terembeosztást irányítókat, ezért egy hirtelen óracserénél teljes a káosz.
Dékáni Hivatal feladatköre.

Előzmény: borzimorzi (352)