forgi Creative Commons License 2001.07.24 0 0 292
Tisztelt istenek és félistenek!
Egyrészről szeretnélek figyelmeztetni benneteket, néha az istenek is a fejükre esnek.

Mint VW tulajdonos az alábbiakat szeretném a vita átolvasása után a figyelmetekbe ajánlani.

Rozsdásodás:
Jelenlegi gépem egy 89-es VW Passat. A gépen a legnagyobb rozsdafolt kb. 3 cm volt, és az is a nem megfelelő gondozásnak köszönhető. A karosszériát az előző tulajok még nem bántották és én se sokat költöttem rá, pedig metálfesték kell hozzá és nem is olcsó.

Megbízhatóság:
Érdekes mód hasonló korabeli gépekkel némettel találkozom a legsűrűbben (alegtöbbjük VW), de ez biztos csak a megbízhatatlanságuk miatt van. :)))

Technika:
Mint írtátok a VW csoport csak ósdi, lepusztult technikát tud alkalmazni. Szegény Armin Schwarz :) Fura a Skoda WRC azért mindig ott mocorog a legjobbak közt, habár nincs akkora fejlesztőgárdája éd büdzséje, mint több más gyári csapatnak.

Árak:
Való igaz, hogy a VW termékei nem tartoznak a legolcsóbb kategóriába. De amíg igány van a termékeikre, az adott áron, addig tudomásul kell venni, hogy piacképes, és a vevők elfogadják a kért összeget. Az árat a kereslet és a kínálat szabályozza, és a tények azt bizonyítják, hogy itt nem csak kínálatról beszélhetünk.
A VW csoport az árképzésnél másként pozicionálja a különböző típusait, amelyet néha alapvetően csak az imidzs különböztet meg.

Ugyanazon alkatrészek több tipusban:
Minden autógyár megpróbálja a költségeit racionalizálni. Sokszor egész eltérő cégek szövetkeznek. Pl. Suzuki és Opel (Wagon R és Agila), Volvo és Mitsubishi (S40 és Carisma).