lp Creative Commons License 2001.07.24 0 0 3498
Csak, hogy tudd, az enyém már '95-ös modellév.
Másrészt ha már 9k, akkor legyél következetes, és a 900-as legyen 9d.

Szóval ami eszembe jut:
- nagyobb kerék-elfordulási szög, ami a rövidebb tengelytávval együtt=sokkal jobb fordulékonyság
- az üléspozíció a 9k-ban nagyon magas, nem lehet elég mélyre állítani - legelábbis a motoros ülést
- a külső tükrök a 9d-ben sokkal közelebb vannak a szemedhez, ezért abszolút holttérmentesek, a 9k nem ilyen jó
- a kapcsolók mindegyike a lehető legkönyebben elérhető ránézés nélkül is, még a rádió is, a 9k-ban már van néhány, ami messzebb van az ideálistól, bár mondjuk háromszor annyi van belőle:)))
- a 9d-ben van a csomagtartóban 12V-os csatl. aljzat, a 9k-ban nincs - legalábbis az enyéimben
- a 9k-ban nincsenek első-oldalsó tolatólámpák, bár a 9d-mben sincsenek bekötve:(((
- a 9k-ban a kürt működtetéséhez elég komolyan rá kell támaszkodni a kormányra, nem lehet csak úgy röviden ráduddantani valakire:))) a 9d-ben olyan mint a késben a vaj:))) bár lehet, hogy ez csak egyedi hiba
- és végül rossz helyen van a gyújtáskulcs!!!!

Előzmény: baas (3497)