Ja! Egyébként a rendellenes működésre vonatkozó panaszokból olykor kész művészet kihámozni olyan infokat, ami alapán el lehet kezdeni a nyomozást.
A nyomozást egy rendszertechnikai vázlat felrajzolásával szoktam kezdeni. Ez itt a kp., ez az NT, itt a két(három) szám, itt a két analóg készülék (fax, modem, riasztó, kártyaolvasó stb), itt az ISDN készülék, a PC. Mit mire használna, mi hol csörögjön? És mi legyen áramszünet esetén?
Ha ez megvan, lehet kezdeni próbálgatni, ill. programozgatni.
Újabb feladvány:
NT-n analóg készülékek, S0 buszon PC, jellemzően faxolásra használja.
Panasz: nagyon ritkán előfordul, hogy a hívó "fax-hangot" kap, pedig a PC ki van kapcsolva. Ugyanakkor hívottként mire a csengetésre felvené a készüléket, már nincs ott a hívó, a vonal pedig "süket".
Plusz infó: a lakásban riasztó is van.
Üdv: Rainman