lore Creative Commons License 2001.06.27 0 0 3146
Halihó!
Egy év után újra elolvastam. Ez alkalmat ad kijavítani a saabok nagy tudorát BlackStart :-)

Szóval:
-alvázról az önhordó karosszériák esetén nem beszélhetünk, amiről ige, az a padlólemez. Ott viszont az 'A' Vectra és a Calibra totál megegyezik, nincs különbség. A padlólemez még a futóművet sem határolja be, hiszen ezen a padlólemezen vannak merev hátsó tengelyes (mint az NG900-ason is) ill. független hátsó felfüggesztésüek is (mint pl. vectra/calibra 4x4). A padlólemezről ismételten csak annyit, hogy nem mehet a biztonság rovására, hiszen a 9000-es és a croma/thema/164 között van a biztonság terén némi különbség...
-a 2000-es modellévben már 230LE/350nm volt a motor két fő paramétere, amit írtál az az első 99-es modell.
-a mostani aero egy az egyben megkapta a viggen lökhárítóit.
-a viggenben sajnos nincs bőrborítás a kézifékkaron :-(
-a műszerfal pedig nem karbonbetétet, hanem valami spéci kalapácslakkal bevont burkolatot kapott (többszáz hozzászólásos csmegét lásd erről a volvo topikban :-)))

Amiben nem Te, hanem mások tévedtek:
-a 95-ös aero-nak eddig mindig a viggennel egyező motorja volt, semmi tupírozásról nincs szó. A swipnet-en olvastam, hogya facelift utáni aero már 250LE-s lesz :-)
-a 95-ös tudtommal 4 ajtós, a 9000-esnek volt 5 ajtós változata.

lore
ps: btw igazad van abban, hogy egyre jobban veszti a márka az egyediségét, ez piaci verseny és a globalizáció átka. Mindenesetre a saab a konkurensekhez képest még ma is egyedi márkának nevezhető. Szvsz.

Előzmény: BlackStar (3141)