eszgab Creative Commons License 2001.06.10 0 0 114
Szia Macibb!

A gyújtás áramkörében ritkán található biztosíték ez inkább a japán autókra jellemző.
A hiba megtalálása multiméter és oszcilloszkóp nélkül csak találgatással vagy egyes alkatrészek próba cseréjével lehetséges.Ha jól emlékszem akkor ezen a típuson BOSCH
Elektronika van.A lábkiosztása a következő:
1, és 4-es láb ráadott gyújtásnál tápfeszültség / kb. 12-13 volt /
2-es láb: test / itt kap testet az elektronika /
3, 5, 6,-os láb az osztófejben lévő Hall jeladóhoz megy
Az elektronika túl feszültségre és rossz bekötésre érzékeny és hamar tönkre mehet. Ha nem
megfelelő trafó került bele az is haza vághatta az új elektronikát. De lehet a Hall- jeladó is
hibás ez is előfordul, ezt viszont csak oszcilloszkóppal tudod frankón leellenőrizni. Ezt
semmiképp ne próbáld próbalámpával ellenőrizni mert ez is tönkre megy ha még esetleg jó.
Szóval nem bonyolult nem ördöngösség de csak akkor érdemes bele fogni ha tudod, hogy mit miért csinálsz, mert különben több a kár mint a haszon!
Vagyis ne próbálkozz a vezeték cserékkel sem.

Üdv! Eszgab