Mijamoto Muszasi Creative Commons License 2001.06.06 0 0 57
Ja, Galland már 43-ban repült vele, a gép meg már 42 nyarán is repképes volt, ez nagyon szép... de ey messze nem jelenti azt hogy rendszerbe lehetett volna állítani! A FW190 is felszállt már 39-ben, mégis csak 42-re sikerült rendesen hadrendbeálltani, tehát 2 és fél év alatt... ha azt nézem, hogy a 262-es 42 nyarán szállt fel előszőr, és 44 közepén-végén vetették be (szintén 2 és fél év), akkor világosan látszik, hogy dolfi nemigen okolható azért, mert ekkorra készültek el vele, pláne ha figyelmbe vesszük, hogy teljesen újszerű gép volt, amilyenhez még csak hasonló sem volt addig a pilóták kezében... az ő javaslata csak arra vonatkozott, hogy legyen a gépen bombafelfüggesztő, mint a többi vadászon is, nem ez hátráltatta dolgot (bár szerintem inkább igen gyorsan elkészültek vele), hanem a hajtóművek problémái, amit igen nehéz dolfira kenni, az angol Gloster Meteor már 41-ben felszállt, még azt sem lehet állítani, hogy Hitler miatt késlekedett volna a fejlesytés (szerintem ezzel csak a tényéges felelősök takródynak), mégis ay is szinte egy időben, 44 nyarán állt csak hadrendbe...

Asszem Tsabának:

1, Nem értem mit besyélsz te itt arról, hogy a minőség alulmaradt volna a mennyiséggel szemben... miért volt szarabb a Me109G10 (680km/h 1350m/min, 2x13mm+1x30mm), amit 44 tavaszán gyártottak, mint a pl. a Mustang vagy a Spit IX., vagy az orosz gépek? Mustang D is csak májustól volt, addig csak a B volt a 8. lhds-nek, nevetséges 4 db ngéppuskával! Meg P47... talán jobb volt mint a FW190A8? P38? Nane, az teljesen vicc volt teljestmény tekintetében...
2, Hehe, il-2 bétateszter vagyok, és a hónapban várom a bétacédét, hehe, hehe, pukkadj meg! :)))

Előzmény: WaseK (55)