" Az ISTER EN-t végre bevonják a belföldi IC-forgalomba is (ugyanezekkel a kocsikkal megy majd, mint eddig???), de kérdés, hogy miért csak páros irányban??? Reggel 5h magasságában halad át Bp. felé Békéscsabán, 100%, hogy lenne rá igény akkor is, és akkor az IC747-et később is lehetne akár indítani..."
Az Ister menetrendje el van lazítva, hogy ne a reggeli hivatásforgalom közepén érjen be a Keletibe, másrészt, lévén EN pofátlanság lenne a kedves utast vakhajnalban felkelteni.
"Ha van igény egy 3kocsis IP-re, akkor nyugodtan jöhetne az egész vonat onnan, az IP is szerelvénymenetben megy át, az IC is így menne, nem nagy költség-különbség, és így az IP hozhatná az utasokat akár Orosházáról, akár Békésről..."
Nekem az a furcsa, hogy este Gyuláig megy. Az orosházi Ip-nek az a baja, mint az összes IP-nek, hogy gyakorlatilag személyvonati trasszot foglal el, így a reggeli Csabára, ill. Orosházára bejárók közlekedése lehetetlenülne el.Ami pedig Békést illeti: a tavalyi Békés-Kötegyán agyrém megmutatta, hogy Békés-Békéscsaba között a vonatoknak nincs létjogosultsága, másrészt, ne a vasutasoknak csináljunk vonatokat.