BlackStar Creative Commons License 2001.05.30 0 0 2880
KorZo,
tudod, ahhoz hogy újat mondj SAAB témában... :)))
(hogy én milyen szerény gyerek vagyok má'! :) )

Szóval.
az a czikk is megvan.
Nekem nagyon teccik! :))
Első oldal második mondata: 'Lássuk, melyek a 260 lóerős kupé erősségei és gyengéi!'
Télleg, KorZo, szerinted egy hibát is említ? (becsületére legyen mondva :) )
A szövegben azért van már erősen.

Aszongya kétajtós kupé. Hmm. KorZo, szerinted is kétajtós? (mint autentikus hang a témában :) )

Aszongya, hogy a 'turbófeltöltő is nagyobb méretű, Garett-gyártmányúra cserélték le'
Hmm.
Idemásolok egy részletet Dr. Boost, tanult kollegámtól:
'T25M och GT17 är turboaggregat av fabrikat Garrett.'
A cikk 2000/1-es keltezésű, tehát a 2000. modellévet még nem nagyon járatták be, legalábbis nem annyira, hogy egy Trollt összerakjanak:

Bilmodell Ĺrsmodell Motortyp Effekt Turbo
900.........94-98....B204L....185 hk..T25M
9-3.........98.5-99..B204E....154 hk..T25M
9-3.........98.5-99..B204L....185 hk..T25M
9-3.........99.......B204R....200 hk..T25M (mod. wastegate dosa)
9-3Viggen...99.......B235R....225 hk..TD04HL-15T
9-3.........00-......B205L....185 hk..GT17
9-3Aero.....00-......B205R....205 hk..TD04HL-15T
9-3Viggen...00-......B235R....230 hk..TD04HL-15T
9-5.........98-......B205E....150 hk..GT17
9-5trim kit.98-......B205E....190 hk..GT17
(A sok gányolt táblázatom után, tessék, egy professzionális! :)) )

Jól látható, hogy csak az összes B20xes motor Garrett-turbót kap, aminek egyébként a nevét is rosszul írták a cikkben. Tehát az eredeti turbót csak egy másik Garrettre lehet lecserélni. Azé ne nézzenek má' minket, az úgynevezett kedvesolvasóinkat hülyének, nem most jöttünk a hathuszassal! :))

A másik kedvenc részem a 'svájci pontossággal ékesített utastér'. Hogy ez a csávó nem látott Saabot még képen se azelőtt, az biztos :))
Biztos úgy volt a dolog, hogy elment St. Gallenbe, kiszállt puntószpó'ting/audiánégy/fukszv...ezt már le sem merem írni :))) autójából, beleült a Trollba, aztán René Hirschnek kellett kivakarnia pajszerral :))

De akkoris, nagy pozitívuma a cikknek, hogy legalább nem elfogult (vagy nem szellemi prostituált, mint általában az autós újsűgírók idehaza, mindeféle Audival megy ilyesmivel :) )
Apropó KorZo, ne szidd az újságírókat! Nemrég láttam egy nagyonkhirá' cikket a TotalCaron, a SAAB gyár eredetéről... :))