BlackStar Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2843
A második cikkben, ami a 18. oldalon található, már bőséges anyázást olvashatunk.
Na lássuk csak. Idézek néhány sort.
'Ami a modern műszaki megoldásokat illeti, tudnunk kell, hogy a 9-3 gyakorlatilag azzal a 900-assal azonos, amely már 1993 óta a piacon van, és a fejlesztésekor a korabeli Opel Vectra padlólemezét használták föl. Ennek fényében nem is várhatunk csodát a SAABtól., hiszen a 9-3 kifejezetten kopros autó a mezőnyben, ahol....'
Hát b@zzeg. Ha én nem értek valamihez, akkor kivágnak az egyetemről/munkahelyemről, kivéve ha újságíró vagyok, mert akkor nekem minden f@sságot szabad????
A 9-3-as a 900NGtől több, mint 1100 olyan lényegtelen apróságban tér el, mint a komplett futómű, vagy ilyen csatolt alkatrészek. Egy autós újságírónak muszáj a kasztni alapján ítélni.
Mivel a SAAB mérnökei rájöttek, hogy nem az igazi az, amit a száker idegenek ráerőszakoltak a gépre, (a formaterv továbbra is svéd, by Einar Hareide, mint az újak, egészen a Mauer korszakig bezárólag) az egész cuccost lecserélték, kivéve a formatervet a már említett okok miatt, és a jó kommersz szokástól eltérően nem ráncfellvartak, hanem, a 'régi' kasztni alatt kicseréltek mindent.

A következőben folytatom