kivi Creative Commons License 2001.05.19 0 0 85
Van kiegyenlítőtartály, tehát akkor ez zárt rendszer.

Figyelni fogom a folyadékszintet, aztán majd döntök.

A sors iróniája, hogy épp a múlt héten gondoltam arra, hogy elviszem egy hűtőfolyadék-cserére a kocsit, mert már elég régen került erre sor. Most még inkább aktuálissá vált a dolog...

Két jelenséget viszont nem tudok megmagyarázni:
1. Amikor elkezdett gőzölögni, akkor hiába vettem le a lábam a gázról, nem csökkent ford. szám. A melegtől 'beszorulhatott' a gázbowden?
2. Ezután leállítottam a gőzölgő motort, de újra kellet indítanom, mert a kocsi fara nagyon kilógott az útra. Ez az újraindítás viszont _nagyon_ nehezen ment, 2 x 5-6 másodpercig köszörült, mire végre indult. Olyan volt, mintha az akku totál lehalt volna, pedig tökéletes volt. Elképzelhető, hogy a túlmelegedett motorban 'megszorult' a főtengely, és nem bírta megforgatni? Amikor kihült már pöccre indult.

Előzmény: Dobcsi (84)