kivi Creative Commons License 2001.05.18 0 0 81
Mai történet... Reggel elindultam a Délitől, a Moszkva tér - Margit krt. - Margit híd - Nagykörút útvonalon. A Jászainál már erősen a piros felé jár a motor hőmérsékletét jelző műszer. A Király utcánál pedig az történt, hogy hiába vettem el a gázról a lábamat, nem ment le a fordulat 3000-ről! Ekkor már be voltam szarva, és nem alaptalanul: fél perccel később gőz szállt fel a motorháztető alól. Pont a Blahánál voltam, így egyből behúztam az Akácfa utcába és leparkoltam. Pár perc állás után megszűnt a gőz, én meg elmentem a dolgomra (siettem). 2 órával később visszamentem, és meghökkenve láttam, hogy a hűtőfolyadék _jóval_ a MIN jelzés alatt van a hideg motornál. Volt desztillált vizem, így elkezdtem feltölteni. 1,4 liter víz kellett ahhoz hogy elérje MIN jelzést, és további 2-2,5 hogy elérje a MAX-ot.

Mi a rák okozta ezt? Kb. 2 hete néztem meg utoljára, akkor még a MAX-nál volt a szint. Hogy a rossebbe tud eltűnni majdnem 4 liter hűtőfolyadék? Mennyire árthatott a motornak ez az eset?