McFart
2001.05.09
|
|
0 0
4
|
Ibé:
Itt a kifárasztásos módszert kell alkalmazni... Kérsz részletes számlát a telefonjaidról, lemásolod óket, bejelölöd, hogy melyik volt ezügyben. Majd az ügynökkel folytatott megegyezésedről is írsz egy feljegyzést. Az egész 3 példány, egy elteszed, kettő matav ügyfélszolgálat, három fogyasztóvédelmi. Persze kisérőlevélben írd meg a felháborodásodat, kulturált formában. Valamint célozz arra, hogy a munkádat akadályozza és komoly anyagi veszteség ér a nem működő telefonod miatt, Esetleg fényképeket is lehet mellékelni a beszerelés minőségéről. A fejlécben a kapják mezőbe természetesen sorol fel kinek küldted el. Aztán felhívod az ügynöködet és elmeséled mire készülsz, aztán ha negatív akkor elküldöd. Időnként érdeklődsz, mindig csak a főnöknél, az elintéződnek a dolgok.
esetleg ha kapsz ISDNről számlát csatolva elküldheted, hogy basszák meg.
Jahh és akárki kijön minden esetben kell jegyzőkönyvet írni, hogy miért jött ki, mi volt a feladata és azt elvégezte-e, megfelelő műszaki pontossággal részletezve.
üdv
mf |
Előzmény: Ibé (3)
|
|