Helter Skelter Creative Commons License 2001.05.02 0 0 11
Szerintem arról beszéltünk, hogy nem ugyanaz a műfaj amit a Ferrari és a McLaren csinál...
Azt hiszem ebben megegyezhetünk.

A Ferrarinak joga van MS-t favorizálni, eredményesek, jók, ennyi... Csak! Csak az a baj hogy Montezuma 2000 elején a "Többé nincs 1. számú pilóta státusz" jeligével nyomult.

Szerintem Barrichellón kívül senki nem hitte el ezt. :-D
Érdemes elolvasni Irvine nyilatkozatait, aki szokásos kedveskedő stílusban felhívja Rubinho figyelmét a dolgokra. Kíváncsi vagyok, jövőre mit fog RB üzenni... Ugye sejted!

“Én azt mondom, hogy soha, semmilyen csapatnál nincs egyenloség. Ha te vagy a gyorsabb, akkor te vagy az elsoszámú pilóta.”

Jól mondod! Viszont ez sajnos nem ilyen egyszerű.
Herbert pont erre panaszkodott, miután gyorsabb volt a szabadedzésen, onnantól kezdve szó nem volt közös "elemzésekről", Johnnynak nem volt lehetősége megtekinteni Schumacher telemetriai adatait, fordítva természetesen nem így volt! Így tesznek különbséget pilóta és sztárpilóta :-D között.

Dehogynem figyelmesen olvastam. :-)

Még mindig nem döntötted el, hogy Schumacher előzni szándékozott, vagy csak haladt az ívén! Még mindig nem tudjuk, hogy Schumacher látta-e Coulthardot vagy sem! Ha nem látta, akkor DC sem láthatta MS-t? Előfordulhat ez? Ha meg igen akkor meg ki kellett volna kerülnie! Még mindig nem tudjuk, hogy ha Coulthardnak szóltak rádión, akkor Schumachernek miért nem? Sok itt a rejtély...

Abban egyetértek, hogy Coulthardnak előbb (talán egy lassabb kanyarban) kellett volna elengednie Schumachert. Ott abban az egyenesben azonban DC semmilyen kormánymozdulatot nem csinálhatott, mert annak beláthatatlan következményei lettek volna! Ahogy láttál/olvastál már ehhez hasonló esetekről, amelyek tragédiával végződtek.

“93-ban széthajtotta a kocsiját Monacóban. Prostot mebüntették, és o vezetett, és élvezte, hogy veri lefele Sennát. Nem emlékeztek arra a versenyre, hogy amíg Schumacher ment, Senna csak statisztált?”

Na ja! 1993 elején Schumachernek JOGA VOLT választani a Ford legújabb fejlesztésű motorjaiból vagy a régebbi változatból. Schumacher év elején tesztelte mindkét motort és arra az elhatározásra jutott, hogy a körönként 0,8 - 1,2 másodperccel gyorsabb motort választja. Joga volt hozzá. A McLarenek az elavultabbat kapták.

Ha Schumachert abban az évben (1993) össze kellene hasonlítani Ayrtonnal, akkor inkább a doningtoni futamot ajánlanám! Nem kérdés, hogy az eső miatt kiegyenlítettebb mezőnyben ki volt az egyetlen aki a pályán volt... Nem a mai idők esőmenője... Ugye, ugye?

Különben érdekes ez a "hibalista", de félreértettük egymást alaposan. Neked is jogod van ahhoz, hogy a kedvencedet úgy lásd, ahogy. Ugyanúgy joguk van azoknak is akik más a kedvencük. Ennyi a lényeg. SZVSZ.

A 87-es győzelemhez pedig, annyit fűznék hozzá, hogy a Lotus egy évvel azután már semmit nem mutatott a háromszoros világbajnok Piquet vezetésével. Az furcsa, hogy az említett lassú pályákon Senna tizenegy győzelmet aratott (hatszor Monte Carlóban)! Ugye ez nem lehet véletlen, vagy pusztán járműtechnikai fölény?

Az edzés jó példa volt. Kristálytisztán kiderül, hogy Mansell és Piquet autója 1 körös távon verhetetlen volt. 1,3 másodperc nagy különbség. Csak a versenyen ötven hatvan körön keresztül kell hozni azt a bizonyos "consistent quick" formát, amelyről Berger beszél...

Fantasztikus versenyzo volt, bárkire rávert egy körben pár tizedet, egy versenyben 10-15 mp-et, de ennyit (50 mp) nem lehetett, csak ha szakadt volna az eso, vagy száraz pályán csakis egyértelmu jármutechnikai fölényben.

Ez megint csak Sennára igaz, Schumacherre nem? :-o
Pedig MS is futott néhány olyan versenyt, ahol a stoppert a klasszikus jobbkézszabály szerint lehetett volna passzolni...

Előzmény: ezsolt (9)