ezsolt Creative Commons License 2001.04.28 0 0 5
"23799, 23841, 23946 ezekre nem adsz választ, természetesen. Mert ez megdönti az elméletedet, a 1998-as nyitóversennyel kapcsolatban, ahogy azt is miszerint DC a csapat döntése miatt nem boxolhatott mialatt a SC kint volt a pályán (2000 GER)... Egyértelmű voltam, nem válaszoltál. "

Mi az, hogy: természetesen?
Most kérdezel, vagy helyettem akarsz válaszolsz is? És ha már válaszolsz, akkor miért így?
Ez a válasz támasztja alá az elméleted az elfogultságommal kapcsolatban?
Megmagyaráznád?

Nincs elméletem a nyitóversennyel kapcsolatban. Te nagyon összekeversz valakivel, főleg a "2000 GER" részt nem is én emlegettem.

Megyek tovább.

"Érdekes. Senna háromszor, Hill ötször, Coulthard kétszer, Hakkinen kétszer, Fisichella, Zonta egyszer-egyszer (természetesen a teljesség igénye nélkül)... "
Azért ez durva ferdítés! Én ilyen listát soha nem csináltam! Mit keresnek itt Fisichella és Zonta?
Nem tartom hibásnak Zontát sem, meg Fisichellát sem, hiszen nem feltételezem róluk hogy szándékosan csinálták. Semmi okuk nem volt rá.
Ellenben azok a vb-kimenetelére nézve DÖNTŐ FONTOSSÁGÚ feltartások, provokálások nehogy már véletlenek legyenek. (Damon Hill - csak pl. - 1997-ben legalább 10-szer, de egyszer megszámolom, tartotta fel Misut edzésen és versenyen. Oké, ha utálta, de azért egész évben nem kellett volna egyfolytában bosszút állnia, és senki meg sem említette, merthogy ehhez Hillnek joga volt!!! Na igen!)

Voltak mások is vb-esélyesek, de azért olyanra nem mondasz példát, amikor egy rivális csapat (főleg a vezetője) egész évben csalással vádolja a másik csapatot, a versenyzőiben is azt táplálja, hogy náluk az igazság, akik úgy érzik, hogy joguk van felbuktatni a másikat a pályán. Mit csinált Coulthard 99-ben Brazíliában és Japánban, a csapat érdekében? Az is sportszerű volt? Vagy teljesen véletlenül szolgálta csak a csapat érdekét?
A Ferrarit a tifosik legrosszabb rétegével azonosítjátok, és Schumachert is a legidiótáb rajongóival. Kurvára kell figyelnie mikor mit és hogy nyilatkozik, a legjobban ő figyel rá, de hát úgyis azt fordítják belőle amit csak akarnak.

Soha a büdös életbe nem csinált ennyi sportszerűtlenséget a McLaren pályán és a pályán kívül, mint amióta a Mercedes parancsolhat nekik. A Mercedes egyszerűen nem veszíthet. Náluk az autó az első számú versenyző, mint ahogy ez kiderült egész évben. Nekik nem kell a No1. sztárpilóta, mert az autót akarják hangsúlyozni. Terveik szerint most Coultharddal is vb-t tudnak nyerni, namcsak a Hakkinennel = azaz a kocsi annyira jó.
Majd figyeljétek már meg, mekkora nyomás alatt van Dennis és Haug, és ha két futamon egymás után kiesnek fejek hullanak! Amikor nem értek célba, Haugot majdnem kirúgták.
Ha nem nyernek kénytelenek valami magyarázatot mondani, és azt mégsem mondhatják, ugye a többségi tulajdonosnak, hogy a Mercedes motornál jobbat fejlesztett élő ember, hanem az ellenfelet kell vádolni csalással.
Mazsolázd már ki azokat a nyilatkozatokat, amit Dennis mondott 1998 óta egészen 2001-ig. Amit Coulthard mondott Schumacherről, pedig az imolai futam előtt Schumi mondta a szurkolóknak, hogy ne vádolják Coulthardot! Ezután Coulthard úgy köszönte meg, hogy a GPDA-ba bejutva kijelentette: Schumacher szájízét korlátozni kell, de nemcsak a GPDA-ban, mert évek óta keresztbe rajtol.

Egy regényt lehetne írni erről a rohadt konfliktusról amit Ron Dennis engedélyez a McLarennek. Valahol tudjuk, elhisszük, hogy Schumacher rendkívüli pilóta, és sokkal könnyebb vele nyerni mint ellene. Ezért kellett a Ferrarinak, semmi másért (1995-ben 3 győzelmet vett el a Ferraritól a Benettonos M.Schu).
És ha egyszer nagyon jó autót kap, akkor - elvileg - egymás után fogja nyerni a futamokat.
Azt hiszem ebben is egyetérthetünk.
Abban is, hogy ha 98-ban Coulthard ül a Ferrariban, ő nem szedett volna össze 86 pontot, és nem lett volna esélye a hajrában a vb-címért menni.
Pontosan ez kellett Ecclestonenak is, 96-tól, hogy amennyivel rosszabb a Ferrari mint a Williams, annyival jobb lesz a versenyzője.
Ez is kiegyenlítés, ami be is következett.

Az 1997-98-as belső kamerafelvételekből látszik, hogy milyen kényelmes volt a Mercedest vezetni, alig láthattál ellenkormányzást! Vesd ezt össze azzal, amit a Ferrari vagy a Williams felvételein látni. Villeneuve és Schumacher sokkal többet küszködött a kocsijával, hogy pályán tudja tartani. A Mercedes akkor már technikai fölényben volt, könnyebb és kisebb fajlagos fogyasztású motort építettek.
De mindez nem volt elég, hogy egyértelműen győzzenek. Legalább 10 eset volt, amikor Coulthard feladata az volt, hogy beékelődjön a Ferrarik közé. Addig kockáztatott amíg sikerült, utána meg kiszélesítette az autóját. Ez is versenyzés? Mióta??

Indianapolisban hogy jött ki a boxból Coulthard? Szerinted szabályos volt az első kanyar?
Várom az elemzésed!