kerusz Creative Commons License 2001.04.27 0 0 6442
A Bp-Debrecen es a Becs-Debrecen jarat nyilvan egymas konkurrensei lesznek, szerintem a Bp-Debrecen jarat a Malevnak lenne nyilvanvalo erdeke, a masik az Austriannak. Ebbol kovetkezoen en egy Bp-Db jarat sikereert szurkolok. A becsi jarat alol nyilvan ugy lehetne kihuzni a talajt, hogy tobb helyre is el lehetne jutni kozvetlenul Debrecenbol.

Ami a potencialis utazokozonseget illeti: 1. Debrecen az orszag masodik varosa, kb. 210ezer lakossal, 2 Debrecentol 50 km-re Nyiregyhaza az orszag hetedik legnagyobb varosa, 120ezer lakossal, 3. aranylag van ipar Debrecenben, kulfoldi erdekeltsegekkel, 4. 20 km-re van Hajduszoboszlo, nem elhanyagolhato idegenforgalommal. Potencialisan tehat szerintem napi egy gepet, amelynek jo csatlakozasa lenne a Malev teljes nyugat-europai halozatara, es azzal a kitetellel, hogy nem onmagaban kellene nyereseget termelnie, hanem a nemzetkozi szakasszal egyutt (gepcsere Bp-en), lenne esely arra, hogy a jarat jo kihasznaltsaggal uzemeljen, kulonosen addig, amig nem epul meg a vasut Ferihegyre (Debrecen felol is).

A Malev topicban leirtam mar, hogy annak is van koltsege, ha a debreceni utas Bp-en kenytelen aludni, mert egyebkent nem erne el a reggel indulo gepet, vagy ha ezert kocsival kulon felhozzak, es akar a repuloteren hagyja a kocsit, akar rogton fordul is vissza a fuvarozo csaladtag. Visszafele detto az este hat utan leszallo gepeknel. Jo, jo, van postavonat is, nade megis...

Engem inkabb az erdekelt mar a Malev topicban is, hogy ki uzemeltetne a jaratokat es milyen geppel?

Meg egy kerdes: Nem tudjatok, mi a zagrabi jarat LinAir-rel kozos uzemeltetesenek tapasztalata?

Udv.: KP.

Előzmény: T747 (6438)