kerusz Creative Commons License 2001.04.25 0 0 6382
Megneztem, mi van az amadeuson. Ott nyar kozepetol napi egy Malev es ot Lufthansa jaratrol tudnak, a Malev a MA536-os jaratszammal 1300 orai indulassal (Bp.-rol) Jelenleg 2-5 a jaratok aranya.

Szerintem a LH sok jaratat sem a BUD-MUC kozotti direkt forgalom indokolja, hanem az, hogy FRA mellett ez a LH masodik atszallo repulotere, es kvazi mind rahordo jaratrol van szo. Nem hiszem, hogy a direkt muncheni utasforgalom nagyobb jaratszamot indokolna, mint mondjuk, napi harom. A MA pedig ugysem nagyon tolti a LH jaratokat, mert ugy bazi draga lenne a jegy, es ez nem is lenne erdeke. Aki LH-val folytatja, az azzal is megy Munchenig. Masreszt, a MA szamara tul sok atszallo utas sem nagyon teremhet muncheni indulassal, mert a Kozep- es Kelet-europai jaratok kozul talan tobb is indul Munchenbol, mint Frankfurtbol. Ekeppen a dontest erthetonek talalom.

A Malevnek nem aszerint kell megvalasztania az utvonalait es celallomasait, hogy kikkel milyen intenzivek a gazdasagi kapcsolatok, hanem aszerint, hogy ezek a kapcsolatok hany legiutasban manifesztalodnak a ceg szamara. Ld. meg a pekingi jarat kapcsan a Nepszabiban korabban irt cikkeket is. azonkivul, ha az igy felszabadulo kapacitasbol masfele nyitnak ujabb jaratot, netan suritenek meglevo jaratokat, az sem baj.

Azert azt vegyuk eszre, hogy egyetlen legitarsasag sem kuzd akkora mediahatszellel a sajat hazajaban, mint a Malev. Eddig a nepszabadsag, a csigateve, meg az erteelklub baszogatta, most valami vadbarom a magyar nemzetnel kitalalta, hogy eljott az o idejuk...

Nem hiszem, hogy mashol mediaesemeny az, hogy kesik egy gep. Egyebkent a magyar nemzet mar tegnap kezdte, mikor harom alitalia utas kalvariajat ecsetelte Milano es Budapest kozott. Keszuljunk fel arra, hogy iden tavasszal a magyar nemzetnek nem fog tetszeni az, ami a Malevnel tortenik.

KP.

Előzmény: trikó (6381)