Vajk Creative Commons License 2001.03.28 0 0 139
bar nem vagyok olyan nagysag, hogy magamat idezzem, de megteszem, mert latom nemigazan akarozik visszafele olvasni a konkret kerdesek utan:
„hogyan oldjak meg a W iskolakban a gyengebb tanulok felzarkoztatasat? Hogyan tud a tanito kulon foglalkozni a gyerekkel?”
„Hogyan tiporna el egyik gyerek a masikat Fazekasban? Es ha megis, miert ne tehetnee ezt a W-ban? Mitol versenyistallo az, ha magas a kovetelmeny? Ha nem a himihumi, megfoghatatlan, nem merheto ertekeket helyezi eloterbe, mint pl a kreativitas(a w gyerekek kreativabbak, mint pl a Fazekasbeliek?) Hogy mered ezt le? Hogy lehet ezt kijelenteni?”
„Ha nem merheto ossze mas rendszerekkel, hogy lehet jobbnak vagy rosszabbnak titulalni?”
„mikor tanulja meg a gyerkoc azt, hogy neki teljesitenie KELL, ha nem a suliban?”

most csak ennyit. Azoknak feltett kerdeseimet, akik igy vagy ugy vitaba szalltak velem, nem idezem ide ismet, mert ha nem akartak megvalaszolni, az o dolguk. Ez is mutat valamit.

Előzmény: TITIKE (136)