sansalvador Creative Commons License 2001.03.22 0 0 53
Szevasztok Oroszlánosok!

Először is thx a gratulációkat!

A kiegészités jogos: a 405 valóban volt 1.4-es motorral kapható - de csak asszem itt keleten (Lengyelo, Magyaro.) legfőképp az ára miatt.

Sabian:

a 607-est én is próbáltam, de az "csak" egy HDI volt.:-) Fantasztikus az az autó, a szépségét semmilyen hasonló kategóriás autó sem tudja utólérni. Árban pedig végképp nem, az nagyon korrekt. Kevesen tudják csak, hogy egy ilyen kategóriájú Peugeotnál az alkatrészek árai is messze a konkurencia alatt vannak. Korrekt autó - korrekt áron - korrekt szolgáltatással.

A 406 audiójához:

Tudomásom szerint a Supreme kivételével Philips audiót használnak, amit ugyan nem ismerek magában a 406-ban, de az biztos hogy nem éri el a Clarion rendszer (hang)tudását, ahogyan a Philips-et én, mint márkát kategórizálom. Nálam a Clarion fantasztikus, nem hagy kivánnivalót maga után, tényleg. A 607-ben is ez a Clarion van.

MetaCode:

Passziv hátsókerkorm? Tulajdonképpen észre sem veszed. Sok hülye (akinek kedvenc autójában ilyen nincs) úgy fikázza, mintha az csak azért lenne ott, hogy billegjen az autó tőle. Nos ők nem ismerik, nem kell őket komolyan venni, hallottak valamit arról, hogy a régi Citroen Xsara egyébként is lágyra hangolt futóműve erősebb terhelés hatására kissé túlzott aktivitással válaszolt a kanyarban vagy nagyobb kormánymozdulat esetén.
Nos egy Peugeot futóműve sosem volt lágyra hangolva, sőt a 406-osé kifejezetten feszes. Továbbá a többlengőkaros felfüggesztés szintén megkülönbözteti a kisebb kategóriáktól, ami szintén garancia az útfogásra ill. a kényelemre. Ehhez társul -javitva az erősebb kanyarivekben mozgó autó biztosabb útfogását- ez a passziv szerkezet. A Peugeot-k futóműve legendásan a legjobb futóművek között volt mindig is számon tartva, hiszen egyben adta a kényelmet és a kifogástalan útfekvést. Ezzel a megoldással, amit tulajdonképpen arra szántak, hogy bizonyos sebesség felett egy erősebb kormánymozdulatra, vagy erősebb kanyarivben haladva a hátsókerekeknél fellépő nagyobb fizikai terhelésre a centrifugális erő hatására pár fokot képesek a kerekek elfordulni - javitva az úttartást. Ezt az ember normál közlekedésben észre sem veszi, igy pl városban sem, aki mást mond és állitja, hogy észleli a működést, az lámer vagy hazudik. Ezt csak azért mondom, mert sajnos a múltkoriban volt egy kis vitám egy két "okos" emberrel, akik meg akartak arról győzni, hogy ez egy hülye megoldás - bár tapasztalataik persze nem voltak a témában. Nevetséges nem? :-)