sabian Creative Commons License 2001.03.22 0 0 50
Akkor következzék a story, amely a kiemelt ügyfélkezelésről szól, meg arról mekkora "odaláncoló" ereje van egy kis gondoskodásnak...
Mielőtt áruba bocsátották a 607-est (tavaly ősszel) az importőr és a márkakereskedők a nagy flotta vevőket, egyedi modell tulajdonosokat stb. meghívták egy tesztvezetésre. De hogyan?? Ez az érdekes!
Hazaértem egy átlagos napon, ajánlott küldeményem érkezett: egy doboz! Benne egy levél: Kedves Én, a Pug Hungária meghívja Önt egy tesztvezetésre, hívja fel ezt meg ezt a számot bla bla.
A dobozban volt egy üveg száraz francia bor (2-3dl) és egy videokazetta a 607-ről, amelyben mindent elmondtak az egyszeri sofőrnek, bemutatták az autót minden tudományával egyetemben. Közben a borhoz minden kellemeset kívántak.
Másnap felhívtam a számot: egyeztettünk időpontot, meg autót, hogy mekkora motorral, milyen színben, automata vagy manuálisat szeretnék-e. Így sikerült egy órán keresztül (a hegyen át Pilisszentlászlón keresztül) elmenni meg visszajönni Visegrádra Óbudáról egy elefántcsont full extra 3.0 literes 607-sal. Nagyon korrekt volt. És a client service....gyönyörű.
Csoda ezentúl, hogy szerelmes vagyok a pözsóba??? Mert ez igazi élmény volt...
sabian
Előzmény: 405GRX (49)