405GRX Creative Commons License 2001.03.21 0 0 35
Sabian
Kérdezted a 406-os tapasztalataimat. Mint lent már emlitettem, eddig 2x mentem vele. Először 96 környékén nem sokkal a megjelenés után Ausztriában mentem egy próbaautóval (annak idején még ott szervizeltük a 405-öst). Az egy 1,8-as volt. Hát mit mondjak katarzis élmény volt. A 405-ös után a feeling...ugyanaz a komfort, de még jobb útfekvés, gyorsult mint atom az 1,6-oshoz képest, brutkó fékek...alig tértem magamhoz. Aztán jöttek-mentek az évek és tavaly egy cimborám cégkocsijával mentünk egy ausztriai túrára ahol többszáz kilómétert mentem egy új 1,8-assal autópályán, országúton egyaránt. Érdekes módon ő igy kommentálta: "Hát szép és jó de azért meg kell szoknom hogy nem ugrik olyan jól" - érdekes, előtte egy 1,6-os Almerája volt:-)...
És tényleg, lehet hogy az övé nem volt a topon motorikusan de nem volt annyira dinamikus az autópályán, főleg 130 felett. Igaz hárman ültünk benne és eléggé meg volt pakolva csomagokkal a gép. Persze annyira nem is mertem hajtani mer' hát ha a tulaj mégiscsak ott ül az ember mellett akkor nem illik annyira hajtani a ménest:-)...de a kényelem, menetstabilitás, kezelhetőség továbbra is lenyűgöző volt...amikor hazaértem már tudtam hogy milyen lesz a következő autóm:-)...azóta is spórolok szorgalmasan:-)
Tényleg használtan hogyan adják őket? Én 2,5M alatt még nem láttam ép példányokat, nektek mik a tapasztalataitok?
Klubszerűség: jó ötlet, de van rá elég tagjelölt? Vagy akár egy nézegetős-tapasztalatcserés találka?
Előzmény: sabian (34)