fastcar Creative Commons License 2001.03.18 0 0 305
Szia BOTI!

Ez engem is érdekelne, mert hol jobban, hol kevésbé de felmerül bennem is a kérdéskör. Már a kezdetek (Slick 50, a 80-as évek végén) óta foglalkoztat a dolog, de nem tudok dönteni az ügyben. Tavaly a GTV-be betettem a Slicket, mert már a szelepszár simmeringek meg egy-két apróság már sz*rok voltak, de nem sok mindent tapasztaltam, aztán több melegedési problémamiatt végül szét kellett kapni a motort, ahol túl sok minden nem szólt se pro, se kontra a dolog mellett. Mindenesetre a hengerfalak jó állapotban voltak, de ez nem írható az adalék javára mert az csak 20 ezer kilométert futott a motorban, míg a motor csak nálam legalább 120-at.

forgi!

Nem szabad keverni öket, mert nem lesz homogén a kenöanyag, horribile dictu, kicsapódhatnak bizonyos komponensek a szintetikus olajból a másikban lévö adalékok vagy ezek reakciójának hatására. Ez persze erösen SZVSZ, ha nagy hülyeséget írtam akkor kérem a többi topictársat, hogy javítson ki!