spotter Creative Commons License 2001.03.09 0 0 571
Ha az ACE a Malév tulajdonában mard(na), akkor mindenképpen megérné neki is az új hangárok megépítése, mert így továbbra is nyereséges maradna az ACE (egyébként eddig ez a Malévnek a cargón kívüli egyetlen nyereséges részlege). Ha nem marad a tulajdonában akkor is megérné a két hangár mert gépeit továbbra is az ACE fogja szerelni, és ha az ACE helyzete helyhiány miatt ellehetetlenedik, akkor az a Malévnek sem lesz túl jó. Az ACE bevételeinek 80%-át a Malév gépeiből szerezte, most viszont a kapacitásának 50%-át veszíti el. Ha teljesen visszamondja a külföldi megrendeléseket, akkor is marad 30% hiány.
Az LH Tech. a két hangárban a saját ötvenvalahány 737-ét tervezi nagyjavítani, ami azt jelenti, hogy az átlag havi két három gép folyamatos ittléte leköti a kapacitását. Az a 15%-os részesedés pedig szerintem nem egy olyan nagy szám, hogy azért tönkre kéne tenni egy sikeres és jólműködő javítóbázist.
Az viszont tényleg kérdés, hogy ki adna a hangárokra pénzt, mert a Malév tőkehiánnyal küszködik, az APV rt. pedig nem arról híres, hogy bármibe (főleg ha az esetleg még értelmes dolog is lenne) pénzt rakna.
Előzmény: Törölt nick (570)